Vše o nákupu

Není nic jednoduššího než z pohodlí domova kliknout a nakoupit produkt, který Vás právě zaujal. Naším cílem je spokojený zákazník. 

Výběr zboží | Možnost platby | Dodání zboží | Dodání zboží / Dopravce | Převzetí zásilky | Reklamace

Výběr zboží

  • Zboží, které jste zvolili ke koupi vložíte do nákupního košíku, kliknutím na " přidat do košíku " .
  • Produkt se Vám po té automaticky přidá do nákupního košíku, který si zobrazíte kliknutím s pravém horním rohu kliknutím na ikonu nákupního košíku - "dále pokračovat do košíku " .
  • Zde si objednávku zkontrolujete a kliknete na tlačítko " pokračovat " po pravé straně .
  • Následuje výběr způsobu dopravy a platby, po kliknutí na tlačítko " pokračovat " se Vám již zobrazí kolonky, kde vyplníte Vaše kontaktní, či fakturační údaje , dále klikněte na ODESLAT OBJEDNÁVKU , za předpokladu, že je vše v pořádku , nebo se případně můžete vrátit v objednávce kliknutím na " předchozí krok " .

Potvrzení Vaší objednávky

  • Po odeslání Vaší objednávky se Vám na obrazovce zobrazí „Objednávka odeslána“. Číslo objednávky a automatické potvrzení objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce.
  • Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, zda jste zadali při registraci správný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno).
  • Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, je také možné, že e-mail mohl spadnout do SPAMU prosím, zkontrolujte také tuto schránku
  • V případě, že máte s objednávkou jakékoli problémy kontaktujte nás na náš email obchod@oliverolivie.cz nebo na telefonu +420 608818282
  • V okamžiku přijetí Vaší objednávky Vám přijde na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci/objednávce potvrzující e-mail, který je závaznou informací, že Vaše objednávka byla přijata naším pracovníkem a probíhá její vyřizování
  • Dále následuje potvrzující e-mail, který Vás informuje o přípravě k expedici, což je moment kdy je Vaše objednávka již zabalena a čeká na přijetí dopravcem, kterého jste si zvolili
  • V okamžiku, kdy Vaše zboží opustí fyzicky náš sklad, obdržíte email o expedici. Následně Vás bude kontaktovat také dopravce o doručení objednávky.

Možnost platby

1. Na dobírku

  • Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku, tzn. že zboží zaplatíte v hotovosti při dodání přímo řidiči, u řidiče je možné platit platební kartou, tuto informaci si můžete dále ověřit přímo v telefonickém hovoru s dopravcem, který Vás bude kontaktovat při doručování Vaší zásilky
  • K zásilce vždy přikládáme daňový doklad

2. Bankovním převodem - bez poplatku

  • Po odeslání objednávky Vám ihned automaticky zašleme pokyny k platbě na Vaší emailovou adresu.
  • Při platbě převodem použijte číslo objednávky jako variabilní symbol.
  • O přijetí platby Vás budeme informovat e-mailem. Obvykle je platba připsána na náš účet do dvou pracovních dnů od zadání příkazu ve Vaší bance.
  • Po přijetí platby na náš účet Vám bude automaticky zaslána také faktura na e-mail, který jste uvedli ve Vaší objednávce
  • K Vaší zásilce bude přiložený daňový doklad
  • Číslo našeho účtu: 5970104399/0800 
  • Pokud je pro Vás obsah faktury nedostatečný nebo není správný, kontaktujte nás na e-mailovou adresu : obchod@oliverolivie.cz . V emailu prosím uveďte, jaké údaje potřebujete doplnit/změnit.

Dodání zboží / Dopravce

  • Zboží doručujeme prostřednictvím přepravních společností PPL a DPD ve smluveném termínu
  • Zásilka je vždy důkladně zabalena, tak aby se předešlo jejímu poškození

Převzetí zásilky

Při převzetí zásilky se řiďte níže uvedenými zásadami:

  • zásilku při převzetí důkladně zkontrolujte zda není poškozen vnější obal

 

Reklamace zásilky

  • V případě poškození vnějšího obalu zboží zásilku prosím nepřebírejte, předejdete tak zbytečným komplikacím v případném reklamačním řízení
  • Reklamace rozbitého skleněného zboží v případě přijetí zásilky, je možné uplatnit pouze u dopravce.
  • V případě, že je zboží viditelně poškozeno, sepište s řidičem reklamační protokol. O celé situaci nás informujte na obchod@oliverolivie.cz
  • V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte na emailové adrese: obchod@oliverolivie.cz , kde Vaší reklamaci přijmeme a vyřídíme v zákonem stanovené lhůtě
  • Při převzetí zásilky si prosím zkontrolujte rovněž počet balíků, ten prosím uveďte do přepravního listu